Ana içeriğe atla

CİLT BAKIMI RUTİNİ




Bazen isyan ederek tüm bu rutinleri yapmanın hiçbir faydası yok mu acaba diye düşünüyorum.
tüm bunlar yerine tüm bu ürünlere ayrı ayrı ayırdığımız bütçeyi botox ve cilt bakım merkezlerine mi versek diyorum. Sonra yaşımın daha 26 olduğunu düşünüp en az 2 yıl veriyorum kendime.
Çünkü eminim botox ve cilt bakımına düzenli gitsek bile diğer uygulamaları da yapacağız.
Gerçekten her şey zahmetli.
Hayır tüm bunları bir kenara koyalım.. Bir de bu ürünleri almadan önce araştırmalar, düşünmeler,kararsız kalmalar .. bir sürü sorun var. Yok cilt alıştı ürün değişikliği yapmak gerekirmiş..
al baştan o zaman. Çıldırıcam :) Bu konu da çok dertliyim.
Artık ne youtuber arkadaşlarımıza ne ürün danışmanlarına güvenim kalmadı.
Kendi başıma internette araştırıp sonrasında mağazalarda denemeler yaparak alıyorum.
Öncesinde benim cildim Nomalden Kuruya dönük bir cilt.
Aynı zamanda hassas yani yanaklarım ve alın bölgemde kızarıklıklar mevcut.
Şu an kullandığım tüm ürünlerin içerikleri temiz ve hepsi ile ilgili görüşlerimi aşağıda yazıyor olacağım :)
Gelin bakalım bu yoğun araştırmalar sonucunda yeni cilt bakımı rutinimi nasıl oluştur muşum?

MAKYAJ TEMİZLEME

Burada bir yüz temizleme suyunu, bir tane de göz makyajı temizlemek için kullandığım ürününü görüyorsunuz.
Neredeyse herkes gibi ben de Garniere kullanıyorum. Bu noktada zorlanmıyorum. Bitirdikçe alıyorum. Benim en son aldığım battal boymuş neredeyse 1 yıl da tüketebileceğim.
Diğer ürünüm yenilenen formülü ile neutrogena. Daha önce aldığımda gözümü hem yakmıştı hem de yağ içinde bırakmıştı. Şimdi çok rahat kullanıyorum.



YÜZ TEMİZLEME JELİ
Tabii ki LIREAC . Hem gözlerimi hem yüzümü yıkayabiliyorum. 
Acaba yüzümü çok mu kurutuyor diye endişe ediyorum. Fakat gözlerimi de yıkayabildiğim için makyajdan tamamen arınıyorum. Derinlemesine temizlendiğini hissediyorum.
Bunu bitirdikten sonra Origins markasının yüz temizleme ürünlerinden bana uygun olanı alacağım. Testerını kullandım yüzü yumuşacık yapıyor. Ama tabi gözünüzü temizleyemiyorsunuz :(

PEELİNG
Benim cildim çok hassas olduğu için tam bir peeling uygulaması yapamıyorum.
Bundan dolayı gün aşırı uygulayabileceğiniz çok hafif peeling ürünlerinlerini tercih ediyorum.
Daha önce clinuqe markasına ait bir peeling kullanmıştım gayet memnundum. Khiels ile tanışınca onu bıraktım. Çünkü khiels peeling yaparken nemlendirmeyi de vaat ediyor ve başarılı da oluyor.

TONİK
Bu adımı her zaman uygulamıyorum. Eğer sivilcem varsa hafifçe üzerinde tutuyorum. Veya bazı sabahlar uyandığımda yüzümde yağlı hissettiğim bir nokta varsa dengelemek için kullanıyorum.
Şu an elimde olan  bu ürün alkolsüz güzel kokan ve rahatlatan bir tonik.

SERUM
Şu an kullanmış olduğum serum aslında şikayetlerime yönelik bi serum değil. Khiels yeni çıkarmıştı ben de şımarıklık yaparak almışım. Neyse ki güzel bir ürün ve mis gibi kokuyor cildi mi de aydınlattığını vaat ediyor. (etkisini ben görmüyorum) Makyaj altına uyguluyorum. Kesin yanlış bi uygulama şeklidir fakat bu şekilde çok daha hoşuma gidiyor. Ürünü uyguluyorum en az 5 - 10 dk bekliyorum ve sonra yüzüme ne uygulayacaksam ona geçiyorum.

GÜNEŞ KREMİ
Bi ürün bu kadar mı miss kokar, bu kadar mı minnoş olur, bu kadar mı iyi korur.
Gerçekten dışarı çıktığımda sanki sadece güneşten korumuyor da cildime bir bariyer gibi sarıp gelebilecek her zarardan koruyor. 
MASKE

Yine az önceki dediğim ile aynı şekilde sorunlarıma yönelik maskem yok :) Biri lireac yüz temizleme jelinin yanında gelen kil maskesi. hafta da 1 genellikle cuma akşamları burunum üstüne - kenarlarına ve çeneme uyguluyorum. Sonrasın the body shop markasına ait olan maskemi yanaklarıma anlıma uyguluyorum. Bu şekilde beni mutlu ediyor. Fakat şu an tester olarak aldığım origins maskesini deniyorum. Çok güzel bir ürünmüş. Tester bitsin almak istiyorum. ( origins markasını ne sevmişim ah ..)
SİVİLCE İZLERİ

La-roche pasoy markasına ait duo ürününü kullanıyordum aslında ben ama yanlışlıkla bunu almışım.
ikisi de aynı görevi görüyor fakat benim aldım K+ bi tık daha güçlüymüş. Duo olsa tüm yüzüme sürerdim fakat bu ürünü sadece sivilcelerimin ve sivilce çıkabilecek (çene ) bölgelerime sürüyorum.

Aynı zamanda Darphin markasının bu ürününü tüm yüzüme uyguluyorum. Yüzümün hassasiyetini kontrol ediyor ve bu üründe sivilce izlerini, renk eşitsizliklerini, lekeleri gideriyor.
GÖZ ALTI KREMİ



İşte en memnun kalarak kullandığım ürün. Origins markasına ait bu ürün hem nem veriyor hem çizgi bakımı yapıyor. (yine origins)


NEMLENDİRİCİ
Vee satın alırken en çok zorlandığım , kararsız kaldığım kategorideyiz.
Kaç yıldır nemlendirici kullanıyorum fakat hala kendime uygun bi nemlendiricim yok.

Aslında aşırı beğendiğim bir nemlendirici var. Bobbi brown markasına ait. Göz altı nemlendiricisi de çok güzel bir ara kullanıyordum.
Makyaj malzemesi aldığım zaman ikisinden de deneme boylardan biraz daha büyük ürünler hediye edilmişti. Fİyatları çok yüksek geldiği için tekrar almadım. Fakat şu aralar bobbi brown çok kampanya yapıyor değerlendirip almak istiyorum...

Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Umarım! ürün arayışındayken yazdıklarım sizleri aydınlatır. :)
Sorularınız olursa yorum yazabilir veya iletişim bilgilerimden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın
Hoşça Kalın

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın