MODACRUZ

Temmuz 18, 2017 0 Comments A+ a-



Merhaba sevgili blog okuyucuları ,


   Herkese kendine ait bir dükkanı olma imkanı veren bir site burası. Bence geç bile kalınmış bir uygulama. Ve türevlerinin arasında en kalitelisi olduğunu düşünüyorum.

  Daha önce satın aldığımız fakat bir şekilde kullanamadığımız eşyalarımızı çok para verdiğimiz için ne atabildik ne başka birilerine verebildik, bir ara işe yaracak umudu ile hala sandıkların , hurçların, dolapların içerlerinde duruyorlar

   Bir çoğunu çevremize, ihtiyaç sahiplerine zaten iletiyoruz fakat maddi anlamda bizi sarsan eşyalarımız kişisel bir müze oluşturmadı mı ?  :):)

Açıkcası bana hem savurganlığımı biraz da şapşikliğimi hatırlatıyor.. Bunları satınca içime su serpiliyor en azından çok zarar etmedim diyorum .


 Bu yukarıdaki sebeplerden dolayı özellikle kullanmadığım bi heves uğruna aldığım kozmetik ürünlerimi,kıyafet ve akseuarlarımı satıyorum.

Sizleri de kendi minik dükkanıma beklerim  :)

https://www.modacruz.com/dolap/tatlicidukkani


Sevgiler,