Ana içeriğe atla

Antalya'da ne var ne yok?





  Şahane bir tatilin ardından geçtim mi yine bilgisayarımın başına. Yine aynı tas aynı hamam oldu. Ama güzel geçen bi haftanın sakinliği, huzuru, mutluluğu özellikle denizin kokusu hala içimde duruyor, orası ayrı.


   Antalya'yı bilen bilmeyen hepiniz buraya. Öncelikle en beğendiğim plajlarından bahsedeceğim. Siz benim gibi dolanıp durmayın, sıcakta en güzel en rahat neresiymiş öğrenin hemencik .

İlk gittiğim yer ;

KEMER- AYIŞIĞI PLAJI
















Bu fotoğraf ayışığı plajının üstünde Antalya'nın eski köy evlerinin benzerlerinin olduğu turistik gözleme evleri gibi bir yer var tam oradan çekilmiş. Ben çekmedim evet bu plaja gittiğimde makinem yanımda değildi . Her neyse. Minik bir video oluşturdum oradayken bi göz atabilirsiniz.




Gelelim ayrıntılara, plajın üst kısmında  böyle orta boylarda kaydırağı olan bir havuz vardı. Hatta havuz kısmında müzikler daha iyiydi. Ve şunu fark ettim, plajlarda nargile bulunması Antalyada baya yaygın. Biz hangi beach deydik peki ? Dakapo Beach! Bence gayet iyi servisi vardı. Yemekleri de lezzetliydi. Ben pizza yedim evet baya bin kalorili pizza yedim :) Arkadaşım tavuklu salata yedi. Oldukça memnun kaldık. Puan verirsem müzik olmadığı ve şezlongları dipdibe olduğu için -hmm.. 10 üzerinden 6 diyorum ve ayışığı plajına veda ediyoruz.

NOT:Hiç abartmadan söylüyorum Kemer'in denizi o kadar sıcak ki denizden çıkınca serinlemek için duşa giriyorsunuz. Yani yüzerek imkansız serinleyemezsiniz. 

ANTALYA ( KALEİÇİ) - MERMERLİ PLAJI


En beğendiğim yer burası oldu. Zaten kaleiçini de çok sevdim. Restaurant kısmı ayrı güzel. Manzarasından mı bahsetsem, plajın konumundan mı bahsetsem gerçekten çok keyifli bir yerdi. Tek eksisi müzik çalmıyordu. Restaurant kısmında vardı ama plajında malesef. Evet çok sevdim ama eksisi de var. Mesela yer bulmakta zorluk çekebilirsiniz. 2. gidişimde 15 dk bekledim evet kısa bir süre :)




Denizi de öyle hamam gibi değildi ama yine serin sayılmazdı :( Çalışanları da süperdi. En önemlisi güler yüzlüydüler. Yemekleri de elbette güzeldi. Yalnız Americano diyince veya filtre kahve diyince "YOK malesef" diyip -Sütsüz kahve var mı? diyince "elbette hemen getirelim"  diyorlar buna dikkat! Yanlış anlamayın yadırgamıyorum oldukça hoşuma giden bir olay olduğu için anlatıyorum :):) 10 üzerinden 8.4 verip bu güzel plaja da veda ediyoruz. Buraya ait videolarım da var elbette ama yine öyle makine ile çekilmedi. Snapchate yollamıştım. Bakalım onları buraya da atabilecek miyim.?








LARA PORT BEACH





Deniz serindi bu sefer ama dalgadan yüzülmüyordu. Servis, müzik her şey çok güzeldi. Oldukça da kaliteli bir yer. Denize giremediğim için çok memnun ayrılmadım ama güneşlenmek müzik dinlemek bir şeyler içmek için güzel yer :) Belki deniz her zaman öyle dalgalı olmuyordur ne derseniz?
Yukarıda da sadece manzarasının fotograflarını yükledim. Plaj kısmını çekemedim.


Akşam çekilmiş bir fotografını buldum size

KONYAALTI-BEACH PARK

Öğleden sonra denize girilmeyen sabah saat 8 de dolup taşan cıvıl cıvıl plaj. Halk plajı ve özel alanları var istediğinizi tercih edebilirsiniz. 7 km uzuluğundaymış bu sahil akşam yürüşü olarak 5 km sini yürüdük. Bu büyük başarı bilin de!!!
Ben beğendim ama makinemi yanıma almadığım için elimde kendi çektiğim fotograflarım yine yok :)



Tabii bir fotograf buldum sizlere :)



Bir dahaki yazımda gidilecek cafe, bar, restaurantlarından bahsedeceğim şimdilik hoş-kalın. Gözlerinizden öpüyorum.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın