İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Nisan 04, 2015 49 Comments A+ a-





Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla
 ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz..

. Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum.

Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün.

Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese.

Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım.


HEDİYELER






Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar. 
*
Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun dedim. Kozmetik ile ilgili de bir sürü blog var , ben biliyorum. Onları unutmamak adına mini mini bir kutucukta ekliyorum hediyelerimin yanına.
İçindekileri görebilmeniz için görsel aşağıda.


Bunları sevimli bir kutuya yerleştireceğim. 
Kısaca minik hediyelerden bahsedeyim; Essence markasının fiyat & performans ilişkisi beni epey şaşırtmıştır. Bu markaya ait dudak kalemlerinin methini de duymuşsunuzdur. Ben de pek severim. 
*Bu yüzden 14 numaralı dudak kalemi ile birlikte kullandığım 14 numaralı kırmızıdan pembeye çalan bahar ayları için mükemmel bir seçim olabilecek bu rengi seçtim. (Dudak kalemi ile ruj elbette birbirini tamamlıyor.)
*Bunların yanı sıra  en sevdiğim ojelerden biri olan Flomar matte serisinden Elegant Grey rengini ve üzerine uygulayabileceğiniz sticker dan hediye ediyorum. 
*Ayrıca kutucuğun içine deneme boy ürünler de ekledim. Görselde görüyorsunuz..

İnşallah kazanan kişi severek kullanır.. 


*
YAPSANIZ NE GÜZEL OLACAK OLANLAR LİSTESİ :D

Şimdi gelelim çekilişe nasıl katılacağımıza;
Öncelikle bu çekilişi takipçilerim için yaptığıma göre takipçim olmanız gerekiyor. Bunun için sağ tarafta "Bu Siteye Katılın" butonunu tıklayarak takipçim olabilirsiniz. -Göremediyseniz 

Daha sonra bu yazının altına yorum olarak "Katıldım" diye yazarsanız tüm gerekenleri yerine getirmiş olacaksınız.

Veeee unutmadan eğer blog sayfanızda çekilişimi duyurur yani paylaşırsanız tabii ki +3 hakkınız olacak. Çekilişi kazanma şansınız 3 kat daha artacak.
Eğer paylaşım yaptıysanız bana belirtin olur mu ?? Gözümden kaçmasın :)
Eğer isterseniz blog sayfam hakkındaki ve hediyeler ile ilgili düşüncelerinizi de yorum olarak bırakabilirsiniz. Çok çok sevinirim.


Son olarak çekiliş 4 Mayıs saat 00:00 da bitecek, 
5 Mayıs günü açıklanmış olacak.

*

Herkese bol şanslar..

Bunu da tıkla bakalım
-TIK


49 yorum

Write yorum
4 Nisan 2015 02:26 delete

Senin blogunu zaten takipteyim Özgeciğim.Çekilislere katılmak güzel oluyor ama uzun bi süredir bana çıkmadigi icin icimden katilmak gelmiyordu lakin bu cekilisin sonucu 5Mayis da yani benim dogum gunumde aciklanacagi icin sansimi denemek istedim :) Sevgiyle kal tesekkurler emeklerin icin (:

Reply
avatar
4 Nisan 2015 03:55 delete

Merhaba Özge, benim de doğum günüm 4 mayıs olduğu için ben de çekilişine katılmak istedim :):) Bakalım kimin olacak bu güzel hediyeler :)

Reply
avatar
4 Nisan 2015 03:59 delete

takipte olduğumu biliyorsun ki sen zaten :)) harikaa hepsi :D herkese bolllll şans :)) twttr facebook g+1 hepsi tamamdır. :)) mucuk :D

Reply
avatar
4 Nisan 2015 05:30 delete

Sinemcim sayesinde bende buradayım =) Bütün hepsi harika özellikle kitap ve mum =)) Twitter, facebook, ve g+1 de de paylaşımlar tamamdır =))) Herkese bol şanslarrrr =))

Reply
avatar
merababenseda
AUTHOR
4 Nisan 2015 06:17 delete

Hadi bakalım ilk çekilişin hayırlı olsun :) Benim de gönlüm oldu ohh hem kitap var hem mis gibi mum var hem kozmetik var (gözlerinden kalpler çıkan smile)...

Reply
avatar
Aslıhan Tuna
AUTHOR
4 Nisan 2015 06:51 delete

Merhaba öncelikle hayırlı olsun :)
Takipçinim ve blogumda paylaştım :)
http://aslihanindunyasi.blogspot.com.tr/2015/04/heranyegane-ilk-cekilisi.html
asiaslhn65@gmail.com
Sevgiler :)

Reply
avatar
Samet İçöz
AUTHOR
4 Nisan 2015 07:22 delete

Evet, hiçbir şekilde torpil işlemeyen pek sevgili blog sahibesi, bu çekilişte ben de varım!!! Hem kazanırsam kozmetik ürünleri sana geri dönücek, iyi düşün derim ben.:D
Şaka bi yana katılan tüm arkadaşlara bol şanslar diliyorum ve kendi adıma asıl hediyeyi çoktan kaptığımı düşünüyorum:) O güzel ellerine sağlık bi tanem benim:)

Reply
avatar
prhn
AUTHOR
4 Nisan 2015 07:32 delete

Merhaba, prhn adıyla izleyiciniizm
prhnnc@hotmail.com

Reply
avatar
can kandemir
AUTHOR
4 Nisan 2015 10:06 delete

herkeze başarılar bende takipteyimm :D

Reply
avatar
4 Nisan 2015 10:40 delete

özgecim tebrik ederim takipteyimm: )))

Reply
avatar
4 Nisan 2015 14:38 delete

Bir süredir takipteyim zaten canım, ne güzel bir çekiliş olmuş ♡ Aynen çekilişlere katılıp katılıp çıkmasa da o sonuç anını beklemek ne güzel ve heyecanlı.

G+ da paylaştım, https://plus.google.com/108142914853344967992/posts/Snvcsr29E21

Blog paylaşımı : http://bakimliibayan.blogspot.com.tr/2015/04/heranyeganenin-cekilisi.html#comment-form

Reply
avatar
5 Nisan 2015 04:39 delete

Merhaba, Soru Meleginin Pusulasi adı ile takipteyim :)
selfsacrifice_67@hotmail.com

Reply
avatar
pervin
AUTHOR
5 Nisan 2015 06:19 delete

Merhaba, gfc: pervin
peren80@yahoo.com

Reply
avatar
Kara Dantel
AUTHOR
5 Nisan 2015 11:08 delete

Merhaba
Gfc:Kara Dantel
karadantel@gmail.com
sevgiler

Reply
avatar
The Ruj
AUTHOR
5 Nisan 2015 23:27 delete

merhaba canım ben de katıldım:) sevgiler.

Reply
avatar
Gamze Özen
AUTHOR
6 Nisan 2015 00:14 delete

Merhaba,
Gamze Özen olarak takipteyim. Ben de çekilişine katıldım :)
gamze174@gmail.com
Sevgiler

Reply
avatar
6 Nisan 2015 04:36 delete

Okudugum takip ettigim nadir bloglardan :)

Reply
avatar
6 Nisan 2015 10:29 delete

Merhaba. Çekilişinize katıldım ve blogumda duyurdum. Linki: http://suleuzundere.blogspot.com.tr/2015/04/hediye-cekilisi-var.html Umarım ben kazanırım :-)

Reply
avatar
Özlem Tarcan
AUTHOR
7 Nisan 2015 03:40 delete

Katiliyorummmm :):) kitaplar harika secim

Reply
avatar
nestinemaa ff
AUTHOR
8 Nisan 2015 10:29 delete

merhaba, katıldım :)

Reply
avatar
8 Nisan 2015 11:29 delete

Ben de varım çekilişte :) Hadi hayırlısı ...

Reply
avatar
EminE
AUTHOR
8 Nisan 2015 14:29 delete

Merhaba,bloğu takibe aldım,katılıyorum
emine2emine@gmail.com
sevgiler

Reply
avatar
9 Nisan 2015 02:30 delete

Yazdıklarını zevkle okuyorum. Çekilişte ben de varım :)

Reply
avatar
Berkay Abalı
AUTHOR
9 Nisan 2015 03:35 delete

Ben paylaşayım ama çekilişe katılmıyorum :)

Reply
avatar
Sertaç Cihan
AUTHOR
9 Nisan 2015 03:43 delete

Bende varım...sevgiler :)

Reply
avatar
ayse gül
AUTHOR
9 Nisan 2015 09:40 delete

katıldımm:)
aysegul574331@gmail.com

Reply
avatar
Esra Kaymak
AUTHOR
9 Nisan 2015 13:15 delete

Blogu takip ettim ama duyurunu twitterdan yaptım :)
Esra Kaymak
eskaymak_oncee@hotmail.com

https://twitter.com/eskaymak89/status/586260910030909440

Reply
avatar
Selin yılmaz
AUTHOR
10 Nisan 2015 05:02 delete

Merhaba blognuzun yeni takipçilerinden biri oldum ^^ Özellikle kitaplar ve muma bayıldım. Flormarın bu rengi benim de favorim :)
Selin Yılmaz
mi-_-sa@hotmail.com
Sevgiler...

Reply
avatar
Bilge
AUTHOR
10 Nisan 2015 17:34 delete

Merhaba!

Çekilişinize katılmak istiyorum.
bilge.jonathan@gmail.com
Sevgiler...

Reply
avatar
Elif Çevik
AUTHOR
11 Nisan 2015 08:13 delete

Merhaba, :)
Gfc: Elif Çevik
Çekilişe katıldım.
Elifecevik@gmail.com
Sevgiler. (:

Reply
avatar
hakan acar
AUTHOR
11 Nisan 2015 23:20 delete

Eğer kazanırsam hediyenin %70 ini bağcılar belediyesi güzellik salonlarına bağışlıcam.katılıyorum..

Reply
avatar
Sena Keles
AUTHOR
12 Nisan 2015 12:40 delete

Yeni takip etmiş olarak önce merhaba diyeyim :)
Katıldım.
senakeles97@gmail.com
İyi şanslar :)

Reply
avatar
Müge Ç.
AUTHOR
13 Nisan 2015 21:51 delete

bol şans herkese
http://www.obiranne.net/2012/06/yaz-kampanyalar.html
obiranne@yandex.com

bende kitap armağan ediyorum, beklerim.

Reply
avatar
Selen Sönmez
AUTHOR
16 Nisan 2015 17:25 delete

kitaplar+mum bayıldımm ;) katıldım ben de hemen gfc Selen Sönmez olarak takipteyim mail adresim de sonmezselen88@gmail.com
Herkese bol şans :))

Reply
avatar
musaozsari
AUTHOR
20 Nisan 2015 11:54 delete

Merhaba, ilk çekilişiniz hayırlı olsun:)
Gfc: musa özsarı olarak takibe aldım.
Destek için https://www.facebook.com/kitapcekilislerim da paylaştım. Twitter'dan paylaştım.
Ayrıca blogumda Çekiliş Alanı bölümüne de çekilişinizi ekledim. musaozsari.wordpress.com
Sizi de çekilişime davet ediyorum bu arada. https://musaozsari.wordpress.com/2015/03/19/blogumun-2-yilina-ozel-kitap-odullu-cekilisime-bekliyorum/

Saygılar,

Reply
avatar
Nuray Durmuş
AUTHOR
20 Nisan 2015 23:22 delete

Katıldım,blog sayfam olmadığı için paylaşım yapamadım.
Hediyeler süper:)))
nuraydurmus1974@hotmail.com

Reply
avatar
21 Nisan 2015 00:04 delete

Merhaba; Katıldım,
Ayla Sarıoğlu ismimle izledim.)
aylankt@hotmail.com

Reply
avatar
Damla Durmuş
AUTHOR
21 Nisan 2015 00:38 delete

Katıldım:)
Damla Durmuş
damladurmusd@hotmail.com

Reply
avatar
Duygu Kasım
AUTHOR
26 Nisan 2015 10:45 delete

Katıldım,
Duygu Kasım
duyguw86@gmail.com

Reply
avatar
Ela Ozdemir
AUTHOR
28 Nisan 2015 07:36 delete

Özgecim ben de katiliyorum tatlim :)

Reply
avatar
Asiye Makeup
AUTHOR
28 Nisan 2015 16:27 delete

Merhaba,katılıyorum
asiyemakeup@gmail.com
sevgiler

Reply
avatar
Reyhan Ateş
AUTHOR
29 Nisan 2015 03:14 delete

Merhaba,

GFC : Reyhan Ateş

unsett@gmail.com
sevgiler..

Reply
avatar
kirpik kiz
AUTHOR
30 Nisan 2015 05:01 delete

merhabalar:)

gfc: kirpik kiz

bloğum yok ama ahh o mum yok muu, şans bakalım:)

aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

sevgiler:)

Reply
avatar
evde yazar
AUTHOR
1 Mayıs 2015 09:02 delete

Merhaba,
gfc: evdeyazar
evdeyazar@gmail.com
Haruki Murakami ve Sabahattin Ali seçimleriniz çok güzel :)

Reply
avatar
Derin Çakır
AUTHOR
1 Mayıs 2015 16:03 delete

Yanlislikla yorumu sonraki yazina yazmisim bu guzel cekilisine katiliyorum ben de:) gfc Derin Cakir
mailim: drnckr08@gmail.com
Seni de blogumda gormekten buyuk mutluluk duyarim:)

Reply
avatar
beauty beybi
AUTHOR
1 Mayıs 2015 17:28 delete

merhaba tatlım
Gfc Takipçinim
mail: arapkizibenna@gmail.com
umarı ben kazanırım herkese boll şans:))

Reply
avatar
4 Mayıs 2015 09:06 delete

Merhaba
Gfc:İnci Küpeli Kız
hbberzak@gmail.com
sevgiler

Reply
avatar