Ana içeriğe atla

Sevgili Evren!!! Tersim döndü.







Sevgili Evren,

Biliyorum beni çok seversin, gönderdiğin mesajları anında görür, bahsi yükseltirim, didişir dururuz. Ancak bu aralar bana bir işaret gönder dediğim her seferinde abuk sabuk şeyler yapıyorsun. Rica ediyorum bir şey diyeceksen yüzüme söyle. Artık imalardan hoşlanmıyorum.
Hakkını yemek istemem.

Yumurta tokuşturma da hiç kaybetmedim. Ne zaman kafadan bir şık sallasam tutturdum. Kuş hep yanımda olanın üstüne pisledi. İndirimde en güzel parçaları ben yakaladım. Aklıma gelmeyen daha bir sürü şey içinde teşekkür ederim sana.( inanın şu an şarjım pat diye bitti. Ne oluyoo evren??)

Ben böyle şanssızlık görmedim yalnız. İlkleri yaşıyorum. Oh oluyor bana değil mi ?


Size bir dün geceden şimdiye kadar yaşadıklarımı  durun anlatıyım.

Dün gece saat 23.03 ' te sehpadaki kumandaya uzanma suretiyle bilgisayarımı koltuğun üzerinden düşürdüm. Patta da putta da düştü. Açtığımda ise ( ne siz sorun ne ben söyleyim) ekranda bir bozulma, çizgiler. EhE yandık mı?. İçimde de bir şeyler eksilmiştir. Salonda bir sessizlik hakim oldu hemen. Babam ile annem arasında bi bakışmalar oldu. Hemen odama gittim (minik bir sinir krizi geçirdim)

Neyse olan oldu NAPCAMMMM dedim. Tez yazıyorum tabii ben bu dönemde. Hadi tezi bırak siz varsınız arkadaşlar. Blog sayfam var .

Bimeks ten almıştım ben bilgisayarımı garantisi vardı allahtan ama tabii ekran kartı bozulduysa vericez paracıkları . Bu arada benim bilgisayarım Macbook Pro retina arkadaşlar. Neden evlat acısı gibi acı çektiğimi anlamış olmalısınız. Eğer Asus olsaydı bu düşmeyle bilgisayara emin olun bir şeycik olmazdı.

Ertesi güne kahvaltıya davetliyim, yol üstü bilgisayarı verir kahvaltıma giderim. Derken işlemler uzadı kahvaltıyı kaçırdık mı? Kaçırdık. Gitti mis kahvaltı. Dedim tamam kahveye gidersin, Oh iyi gelir.

Bana yedek bilgisayar verdiler efendime söyleyeyim BENDEN AĞIR !!!
Anlayacağınız kahve de yalan oldu. Bu bilgisayarla değil oralara gitmek eve dönemem, dönemem."Beni alın buradan anniş, babiş , aa dostlar" dediysem de yok. Aldım DELL i çıktım bakındım . taksii taksii

A taksi!!

Bekle bekle bekle bekle bekle..

Bindik yolda aklıma gelmesin mi, anahtarım yok ..
Kaldım mı kapıda? Pardon DELL ve ben, kaldık kapıda.
İşte tam burada nefesimi tuttum kendimi intihara sürükledim. Can tatlı mı tatlı tabii olmadı bir şeycik iyim çok şükür :)


Sonra bir aydınlanma geldi.. Pozitif düşünceler..

Açım ya dedim kahvaltı yapayım. DELLcikte yanımda blog sayfam için bir şeyler yazarım .
 Süper bi kahvaltı yaptım az önce. Hem arkadaşım da aradı yanıma geliyor. Oh şimdilik keyfim yerinde. Bir de orta şekerli türk kahvesi içeceğim şimdi.


Az önce bi aksilik daha yaşadım .. Kargom eski adresime gitmiş.. Ne günah işledim çok merak ediyorum. Bana dua edin. Nazar duası falan olabilir.


Bahtsız kızın anıları diyelim biz bu yazıya.. Kendi kendime çirkin espriler yapıyorum şu an. Snapchat ile uğraşıyorum . Arkadaşımın gelmesine 45 dakika kaldı.. ÖLmesem bari

Hepinizi gözlerinizden öptüm..






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)

 Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!

" Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "  diyorum ben :)

  Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.

  Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara..


Peki diğer markalar kadar etkililer mi? 

Temiz içe…

NİKE & ADİDAS ' ın Kıyasıya Rekabeti

Sonunda buradayım.
Özgür olmayı, sevdiğim şeylere vakit ayırmayı inanılmaz özledim.
Hem de çevremden blog sayfam ile ilgili güzel sözler duydum da geldim.
Bu durum beni çok mutlu ediyor.

Sizler için bahara uygun bir konu seçtim bugün. Geri dönüşüm muhteşem olsun dedim. (Kulaklarımda filmlerdeki kötü karakter kahkahası yankılandı.) Biraz saçmalayabilirim, çünkü vize haftasından yeni çıktım tadını çıkarıyorum. Ayrıca saçmalamayı severim.

Sizce alışveriş merkezine girdiğimde ilk hangi mağazaya uğruyorumdur? -Sephora mı?- Çok fena yanıldınız.

*Foot Locker !! *
- Acaba Nike Air Force geldi mi?
 -HAYIR!! GELMEöÖEÖDDİİÖOÖOİİ!! diyen satıcılarla muhatap oluyorum.
1 aydır derin üzüntüyle çıkıyorum o mağazadan.
Ayrıca sıcak günler için rahatsız bir ayakkabıymış, hava almıyormuş diyerek kendimi kandırdım. (ki gerçekten öyleymiş **.)

Merak edenler için görseli ;


Uzun modeli de var fakat benim tercih değiller. ( Türkçeme alkış istiyorum, bilerek düzeltmedim.)

İşte bu Nike Air Force ayakkabılar yo…

ÇAĞRI BARAN ' A

Uzun zamandır yayınlayabilmek için bir konu bulamamaktan yakınıyordum.

Aklıma bir şey geliyor boş sayfanın karşısına geçiyordum sonra bir şey oluyordu, vazgeçiyordum.

Araştırma yapmaya başlıyordum, sonra yine vazgeçiyordum.

Kısacası iyice kopmuş gitmiştim. Bu sayfaya geri dönmeyecektim.


...

Gel gelelim 25 yıllık hayatımın en büyük acısını yaşıyorum.

O artık aramızda  değil. Bunu kabullensem bile. Bir şeylerin bitmiş olmasını kabul edemiyorum.
Demek istediğim anılar,hisler.. hiç yaşanmamış gibi bitmiş olamaz...
Bunların yok olmasını kabul edemiyorum.

Uzun zamandır konuşmuyor olmamızı kaldıramıyorum.
Eksildim.
Çok özlüyorum..

Keşkelerim çok fazla.


Arkadaşım desem az kalır, yanlış olur biliyorum.
Şöyle ifade edebilirim.

"Yanındayken şımarık bir kız çocuğu olabiliyordum. Aynı sıraları paylaştık . Hocalardan benim yüzümden az mı eksiler aldı. "Çağrı konuşma" dediklerinde "ben değil Özge konuştu" hiç demedi. Birbirimizle hep uğraştık. Eşek göz derdi bana. Ben sinir…