Sevgili Evren!!! Tersim döndü.

Nisan 27, 2015 0 Comments A+ a-







Sevgili Evren,

Biliyorum beni çok seversin, gönderdiğin mesajları anında görür, bahsi yükseltirim, didişir dururuz. Ancak bu aralar bana bir işaret gönder dediğim her seferinde abuk sabuk şeyler yapıyorsun. Rica ediyorum bir şey diyeceksen yüzüme söyle. Artık imalardan hoşlanmıyorum.
Hakkını yemek istemem.

Yumurta tokuşturma da hiç kaybetmedim. Ne zaman kafadan bir şık sallasam tutturdum. Kuş hep yanımda olanın üstüne pisledi. İndirimde en güzel parçaları ben yakaladım. Aklıma gelmeyen daha bir sürü şey içinde teşekkür ederim sana.( inanın şu an şarjım pat diye bitti. Ne oluyoo evren??)

Ben böyle şanssızlık görmedim yalnız. İlkleri yaşıyorum. Oh oluyor bana değil mi ?


Size bir dün geceden şimdiye kadar yaşadıklarımı  durun anlatıyım.

Dün gece saat 23.03 ' te sehpadaki kumandaya uzanma suretiyle bilgisayarımı koltuğun üzerinden düşürdüm. Patta da putta da düştü. Açtığımda ise ( ne siz sorun ne ben söyleyim) ekranda bir bozulma, çizgiler. EhE yandık mı?. İçimde de bir şeyler eksilmiştir. Salonda bir sessizlik hakim oldu hemen. Babam ile annem arasında bi bakışmalar oldu. Hemen odama gittim (minik bir sinir krizi geçirdim)

Neyse olan oldu NAPCAMMMM dedim. Tez yazıyorum tabii ben bu dönemde. Hadi tezi bırak siz varsınız arkadaşlar. Blog sayfam var .

Bimeks ten almıştım ben bilgisayarımı garantisi vardı allahtan ama tabii ekran kartı bozulduysa vericez paracıkları . Bu arada benim bilgisayarım Macbook Pro retina arkadaşlar. Neden evlat acısı gibi acı çektiğimi anlamış olmalısınız. Eğer Asus olsaydı bu düşmeyle bilgisayara emin olun bir şeycik olmazdı.

Ertesi güne kahvaltıya davetliyim, yol üstü bilgisayarı verir kahvaltıma giderim. Derken işlemler uzadı kahvaltıyı kaçırdık mı? Kaçırdık. Gitti mis kahvaltı. Dedim tamam kahveye gidersin, Oh iyi gelir.

Bana yedek bilgisayar verdiler efendime söyleyeyim BENDEN AĞIR !!!
Anlayacağınız kahve de yalan oldu. Bu bilgisayarla değil oralara gitmek eve dönemem, dönemem."Beni alın buradan anniş, babiş , aa dostlar" dediysem de yok. Aldım DELL i çıktım bakındım . taksii taksii

A taksi!!

Bekle bekle bekle bekle bekle..

Bindik yolda aklıma gelmesin mi, anahtarım yok ..
Kaldım mı kapıda? Pardon DELL ve ben, kaldık kapıda.
İşte tam burada nefesimi tuttum kendimi intihara sürükledim. Can tatlı mı tatlı tabii olmadı bir şeycik iyim çok şükür :)


Sonra bir aydınlanma geldi.. Pozitif düşünceler..

Açım ya dedim kahvaltı yapayım. DELLcikte yanımda blog sayfam için bir şeyler yazarım .
 Süper bi kahvaltı yaptım az önce. Hem arkadaşım da aradı yanıma geliyor. Oh şimdilik keyfim yerinde. Bir de orta şekerli türk kahvesi içeceğim şimdi.


Az önce bi aksilik daha yaşadım .. Kargom eski adresime gitmiş.. Ne günah işledim çok merak ediyorum. Bana dua edin. Nazar duası falan olabilir.


Bahtsız kızın anıları diyelim biz bu yazıya.. Kendi kendime çirkin espriler yapıyorum şu an. Snapchat ile uğraşıyorum . Arkadaşımın gelmesine 45 dakika kaldı.. ÖLmesem bari

Hepinizi gözlerinizden öptüm..