Ana içeriğe atla

NİKE & ADİDAS ' ın Kıyasıya Rekabeti



Sonunda buradayım.
Özgür olmayı, sevdiğim şeylere vakit ayırmayı inanılmaz özledim.
Hem de çevremden blog sayfam ile ilgili güzel sözler duydum da geldim.
Bu durum beni çok mutlu ediyor.

Sizler için bahara uygun bir konu seçtim bugün. Geri dönüşüm muhteşem olsun dedim. (Kulaklarımda filmlerdeki kötü karakter kahkahası yankılandı.) Biraz saçmalayabilirim, çünkü vize haftasından yeni çıktım tadını çıkarıyorum. Ayrıca saçmalamayı severim.

Sizce alışveriş merkezine girdiğimde ilk hangi mağazaya uğruyorumdur? -Sephora mı?- Çok fena yanıldınız.

*Foot Locker !! *
- Acaba Nike Air Force geldi mi?
 -HAYIR!! GELMEöÖEÖDDİİÖOÖOİİ!! diyen satıcılarla muhatap oluyorum.
1 aydır derin üzüntüyle çıkıyorum o mağazadan.
Ayrıca sıcak günler için rahatsız bir ayakkabıymış, hava almıyormuş diyerek kendimi kandırdım. (ki gerçekten öyleymiş **.)

Merak edenler için görseli ;


Uzun modeli de var fakat benim tercih değiller. ( Türkçeme alkış istiyorum, bilerek düzeltmedim.)


İşte bu Nike Air Force ayakkabılar yok sattı. Silindi süpürüldü. Sanmayın ki bu ayakkabılar yeni ortaya çıktı taaaa 1982 model ayakkabı kendisi.
Yıllarca gündemde olan bu ayakkabılar duyduğuma göre 2002 yılında da sallamış Türkiye'yi. Tabii bazı şeyleri unutturup sonra ısıtıp tekrar önümüze çıkarıyorlar. Bu kuralları hepimiz biliyoruz. 
Buyrun en eski Nike Air Force;



Bundan önce de hatta hala devam eden, benim hiç ısınmadığım Nike Air Max serisi de çılgınlar gibi sattı. Nike Nike olalı bu kadar ürün satmamıştır heralde. Nike'ın tüm ürünlerinin satışı =  sadece Nike Air Max 90 modelinin satışı. Diğer Nike Air Max ler kaç adet sattı kim bilir. Ama 90 modelinin durumu budur.

Bu arada bu ayakkabı yanılmıyorsam sadece Foot Locker mağazalarında var. Bu mağaza ise; 
-İstinye Park
-İstanbul Forum
-Marmara Forum 
alışveriş merkezlerinde var. 
Olur da geldiğini görür ve bana haber vermezseniz. İki elim yakanız da olur bileseniz. Şaka bi yana *Haber Ediniz!..

NOT: Bu yazdıklarım sadece bayanlara değil baylara da hitap ediyor. Bu ayakkabılar daha çok bayların ayaklarında bilesiniz.
Erkek arkadaşıma da kapçaz bi tane. (BULURSAK)
NEYSE.

Peki Nike bu kadar hızlı bir yükseliş içerisindeyken Adidas ne yapıyor? Duruyor mu?

Durmuyor. Adidas çıldırmış gençler ! 

Benim lisedeyken ayaklarımda paramparça olan *Superstar*larıma selam olsun..
Ay canlarım hatırladım da hafif bir duygulandım.
Yenilenmiş , paslarından kurtulmuş geri geliyorlar.






Sahiden ben seviyorum bu seriyi. Fakat asıl bomba Supercolor ayakkabılar olacak. ilk olarak superstep.com.tr sitesinde online satışa çıkacak olan bu ayakkabılar için ağzım sulanıyor. Gözüme lila olanını kestirmiş bulunmaktayım.



Şunlara bakın. Lilayı gördünüz mü !?!?! ŞAHANE. Umarım fiyatlarını abartmazlar.

Gel gelelim Adidas markasının diğer gözde ürününe. Ayıptır söylemesi (ama söylerim ben sizden mi çekincem) bundan bir tane de ben kaptım.
Çok rahat ve kullanışlı olduğunu söylememe gerek yok.
Yaz mevsimi için de uygun olduğunu söylediler fakat yazın bu tarz ayakkabılar 
hiç ayağımda durmuyor. Ama şu an için inanılmaz iyi.


Bu ayakkabı ile Stan Smith serisi arasında gidip geldim. Fakat diğerleri benim ayağımda iyi durmadı. Supercolor'ı beklemekte fayda var. Stan Smith'ler de gözde olan Adidas'ın başka bir modeli onun da görselini şuraya iliştirelim.


Canlar işte rahat ve şık ayakkabı denildiğinde bu sezon akla bu ayakkabılar geliyor.
Eğer ihtiyacınız varsa bu modellere bir bakın derim.

(Adidas ayakkabıların daha fazla çeşidini Boyner ve Ykm lerde bulabilirsiniz )


*



Millet çekiliş hala devam ediyor.  

Yorumlar

  1. o stansmith veya superstar buraya gelecek mutlaka :-)))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Özge Hanım :)
    Türkiye'nin yeni alışveriş platformu buypasa.com yakında açılıyor. Nike Air Max ayakkabılar en uygun fiyat garantisi ile sizi bekliyor. Ayrıntılı bilgi için http://sanalpazar24.net adresini ziyaret edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın