Ana içeriğe atla

Biraz Sohbet



Biraz Sohbet


  Günlük yazar gibi burada yazı yazmak gerçekten çok güzel. Hem gelecekte şu yazdıklarım benim için çok daha anlamlı olacak. Ayrıca birbirilerinin okuyup benimle hislerimi paylaşacak olması da ayrı güzel.

  Sizlerle paylaşmak istediğim bir sürü şey var nasıl bir giriş yapsam, konuları nasıl birleştirsem hiçbir fikrim yok. Az önce lisans tezimi bitirdim. Snapchat'te de dayanamadım paylaştım bu arada beni takip etmek isterseniz snapchat ismim ozgetaskin  . Kendi hazırladığınız bir araştırma ya da bir projenin olması çok değişik bir duyguymuş. Bir şeyler oluşturmak mı yaratmak mı desem baştan sona senin hazırladığın herhangi bir şeyin olması çok farklı çok sevdim bu duyguyu.
 "Şimdi 7 yaşında başladığın yolun sonuna geldin ve o çok mühim olan diplomayı alıcaksın."
dediklerinde az önce bahsettiğim duyguları hissetmiyorum. Bu acı bir şey.



Bunlardan bahsetmeyelim.

Benim bermuda üçgenimden bahsedelim.
Hani sorarlar
-Nerelisin diye
-İstanbul'luyum.
-Yok be kardeşim köken nere?
-?!?!?!!!
- Baban, baban nereli.
-Hııı!!! Sinop'lu

İşte o hiç göremediğim -kökenimin- olduğu Sinop'a bu haziran gidicem. 6 yaşındayken bir kez gitmiştim. Sonrasında Marmaris'e yerleşince -annemin de oraları pek sevmemesinden mütevellit- hiç gitmedik.
Babam da sürpriz yapmak için 16 hazirana uçak biletlerimizi almış. Temiz hava, doğa, organik yiyecekler, kiraz vs.  ne mutlu bana..
Hayaller kurmaya başladım. Bol oksijen, şelaleler,  Karadeniz..
Mezuniyet sonrası
ne kadar iyi gelecek.



Ben bunların hayalini kurarken bölümden arkadaşlar Mezuniyet Balosu organize etmişler . "Ben severim öyle şeyleri" dedim "neden olmasın, katılmalıyızz". Bi baktım çevremdeki arkadaşlarımın sadece bi tanesi benim gibi düşünüyor. -Yahu gitsem mi gitmesem mi şimdi , ne yapsam derken. Balonun tarihi açıklandı. 16 haziran!!!

dadada daaaa

Napalım o zaman zaten kimse gitmeyi düşünmüyor hadi gitmeyeyim.
Babamın sürprizi de ziyan olmasın. Oh karar verildi.

Gel gelelim her zaman Temmuz ortası olan  Mezuniyet Töreni(Kep Töreni) bu sene öne çekilmiş ve tam 16 haziranı bulmuş ..

dadada daaaa

Satürn etkisi diyorum da "abarttın, yeter" diyorlar. -Alın buyurun.
Kova burcu olmak gerçekten çok zor. Başka bir burçla değiştirsek olmaz mı? Mesela oğlak burcu olsam. Sürekli bir şeylere hırslanır dururdum.
Yok mu, olmaz mı?
TAMAM!

Sonuç olarak Sinop gezimizi erteledik. Biletlerimizi yaktık..

Aslında size BİRUNİ maceramı da anlatacaktım ama yazım çok uzun sürmesin diye erteliyorum şimdilik.

Saat de şu an tam olarak 01.16 olmuş .
Yazımı da yarın yayınlayacağım zaten.
Editörüm bir -editlesin öyle pat diye yayınlamak olmaz.
Elbet editörüm var. Anlı şanlı hem de..






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)

 Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!

" Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "  diyorum ben :)

  Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.

  Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara..


Peki diğer markalar kadar etkililer mi? 

Temiz içe…

NİKE & ADİDAS ' ın Kıyasıya Rekabeti

Sonunda buradayım.
Özgür olmayı, sevdiğim şeylere vakit ayırmayı inanılmaz özledim.
Hem de çevremden blog sayfam ile ilgili güzel sözler duydum da geldim.
Bu durum beni çok mutlu ediyor.

Sizler için bahara uygun bir konu seçtim bugün. Geri dönüşüm muhteşem olsun dedim. (Kulaklarımda filmlerdeki kötü karakter kahkahası yankılandı.) Biraz saçmalayabilirim, çünkü vize haftasından yeni çıktım tadını çıkarıyorum. Ayrıca saçmalamayı severim.

Sizce alışveriş merkezine girdiğimde ilk hangi mağazaya uğruyorumdur? -Sephora mı?- Çok fena yanıldınız.

*Foot Locker !! *
- Acaba Nike Air Force geldi mi?
 -HAYIR!! GELMEöÖEÖDDİİÖOÖOİİ!! diyen satıcılarla muhatap oluyorum.
1 aydır derin üzüntüyle çıkıyorum o mağazadan.
Ayrıca sıcak günler için rahatsız bir ayakkabıymış, hava almıyormuş diyerek kendimi kandırdım. (ki gerçekten öyleymiş **.)

Merak edenler için görseli ;


Uzun modeli de var fakat benim tercih değiller. ( Türkçeme alkış istiyorum, bilerek düzeltmedim.)

İşte bu Nike Air Force ayakkabılar yo…

ÇAĞRI BARAN ' A

Uzun zamandır yayınlayabilmek için bir konu bulamamaktan yakınıyordum.

Aklıma bir şey geliyor boş sayfanın karşısına geçiyordum sonra bir şey oluyordu, vazgeçiyordum.

Araştırma yapmaya başlıyordum, sonra yine vazgeçiyordum.

Kısacası iyice kopmuş gitmiştim. Bu sayfaya geri dönmeyecektim.


...

Gel gelelim 25 yıllık hayatımın en büyük acısını yaşıyorum.

O artık aramızda  değil. Bunu kabullensem bile. Bir şeylerin bitmiş olmasını kabul edemiyorum.
Demek istediğim anılar,hisler.. hiç yaşanmamış gibi bitmiş olamaz...
Bunların yok olmasını kabul edemiyorum.

Uzun zamandır konuşmuyor olmamızı kaldıramıyorum.
Eksildim.
Çok özlüyorum..

Keşkelerim çok fazla.


Arkadaşım desem az kalır, yanlış olur biliyorum.
Şöyle ifade edebilirim.

"Yanındayken şımarık bir kız çocuğu olabiliyordum. Aynı sıraları paylaştık . Hocalardan benim yüzümden az mı eksiler aldı. "Çağrı konuşma" dediklerinde "ben değil Özge konuştu" hiç demedi. Birbirimizle hep uğraştık. Eşek göz derdi bana. Ben sinir…