Bi kedim olsun istiyorum! Ben kedinin olayım ya da.

Temmuz 31, 2015 6 Comments A+ a-








     Eğer bir kedim olsaydı, evin  kapısından içeri girer girmez ayaklarıma dolansın isterdim. En çokta beni sevsin isterdim. Cam önü kedisi değil de kucak kedisi olsun isterdim. Sürekli de uyumasın öyle. İple oynasın, koltukları tırmalasın. Tezgahlara çıkmasın ama. Tertipli olsun. Hiç tıslamasın da yan yan zıplasın ne güzel di mi :) Ay alt tarafı kedi nasıl istiyorsa öyle olsun, ama olsun bence. Adı şey olsun şey şey. Şey işte.. O kadar Şey.

6 yorum

Write yorum
1 Ağustos 2015 06:01 delete

Kediler kapıdan girdiğin gibi ayaklarına dolanmaz maalesef. O dediğini köpekler yapıyor, kediler biraz asi. Ya da asil diyelim ona. Egoları yüksek oluyor ve sahiplerine minnet etmiyorlar. Ne de olsa aslan soyu. :)

Reply
avatar
1 Ağustos 2015 10:09 delete

Sanırım senin de hiç kedin olmamış :)

Reply
avatar
1 Ağustos 2015 17:06 delete

1 yıldır aynı evi paylaştığım afacan bir kedim var. :)

Reply
avatar
2 Ağustos 2015 07:12 delete

Bütün kediler öyle değil ama :) özellikle chinchilla cinsi :)

Reply
avatar
4 Ağustos 2015 09:16 delete

:D Ben de son aylarda bu cümleleri söyler dururdum. Ve sonunda mayısta annesiz bir tekir sahiplendik. Tam da bu dediğin özelliklere sahip. Dolayısıyla o zaman mutlaka tekir olsun. Cins olmasın. ;) Daha az önce kucağımda mırmır uyukluyordu. Sıcaktan bitap halde o kuduruk bile. :D
Bu arada takibe de aldım kedisever kardeş, sevgiler. :)

Reply
avatar
4 Ağustos 2015 14:04 delete

Siz ve kediniz epey şanslısınız o halde . Birbirinizi bulmuşsunuz. Benim evimde kedicik istemeyenler çoğunlukta olduğundan bir kedi ile kavuşmamız oldukça zor .

Reply
avatar