Ana içeriğe atla

Popüler Kültür




          Bugün sizlerle günümüzde oldukça yaygınlaşan youtuber , vlogger , instablogger, viner ve blogger'lar hakkında konuşmak istiyorum. Eski yıllarda bundan bir 10 yıl öncesinden bahsediyorum teknoloji bu kadar yaygın değildi, biliyorsunuz. Telefonunuzdan bu kadar kaliteli video veya fotoğraf çekemiyorduk. Şimdilerde insanlar bunları oldukça fazla ve verimli kullanabiliyor. Herneyse gelmek istediğim yer artık insanlar bu sosyal ağları iş alanı olarak kullanmaya başladı ve yeni kapılar açıldı. Güzel de oldu bence ama başarabilene tabii. Yoksa bu kocaman havuzda kaybolup gidiyorsun. Ve tabii illa iş olarak görmeyenler hobi olarak yapan birçok insan var. 


*


Uzun yıllardır takip ettiğim blogger Nil Ertürk gerçekten kaliteli bir blog sahibiydi kendisi. Hala öyle fakat daha reklam reklam kokan bir blog (site) şu an. En azından ben öyle düşünüyorum.


Moda üzerine kurulu blogunda harika kombinler oluşturuyor. Herkesin kolayca uygulayabileceği kombinler. İlla aynı marka kıyafetlerle değil tabii ki. Renk seçimlerini oldukça beğeniyorum. Çok renkli kombinlerini özellikle bir kenarda tutuyorum. 







Şimdi de beni yine acayip çeken makyaj, kozmetik üzerine olan bir blogu tanıtayım. En çokta objektif yorumlarıyla beni çeken bir blog.




Aynı zamanda kendisi youtuber fakat eskisi kadar etkin değil ve youtube da uyguladığı makyajları çokta başarılı bulmuyorum. Marifeti kozmetik ürünlerini tanıtıp, onları nasıl kulanacağımızı anlatmakta ya da yazmakta.



 *

      Sırada çok şeker bir youtuberda. İçten ve eğlenceli olduğu için çektiği videoları sıkılmadan izliyorum. Kendisini izletiyor yani. Videoları genellikle gittiği yerlerde çektiği vloglardan oluşuyor. Kozmetik üzerinede videoları bulunuyor. 




  Hafta içinde mutlaka bir video paylaşıyor, kahve molası verdiğimde geçiyorum youtube başına.






*


Şirin ve tatlı kelimeleri bu kıza da çok yakışıyor. Özellikle aksanını çok seviyorum. Ara verdi şu an video çekmeye fakat geri döneceğine eminim. 


 www.youtube.com/MelisLimesVlogs
   Hem vlog yapıyor hem makyaj videoları çekiyor. Bu arada vlog kelimesini tam olarak bilmeyenler için açıklama gereği duydum şimdi. Gün içinde yaptıklarını ya da gittiği yerleri videoya alıp sosyal ağlarda paylaşanlara vlogger, çektikleri videolara vlog deniyor. Genelde vlog günlükleri diye geçer. Çok hoşuma gidiyor benim. Belki ilerleyen zamanlarda bi vlog çeker, sayfamda paylaşırım.  Planlar.. planlar..


 *


   Madem youtuberlara geçtik,  çok kısa zamanda çok iyi yerlere gelen biriyle devam edelim.





    Hakkını vermek lazım güzel makyajlar yapıyor. Ayrıca güzel ürünler tanıtıyor kanalında.Fakat bazı konularda kendini fazla kastığı için yapmacıkmış gibi bir izlenim bırakıyor.  





*



   Birkaç instablogger önerisi sıralayım;






*


Gelelim en eğlenceli kısma viner mutlaka Hakan Hepcan'ı duymuşsunuzdur. 2013 senesine bomba gibi vurdu kendisi. Türkiye'nin ilk vine fenomenidir. Daha sonraları ondan daha başarılı vine fenomenleri ortaya çıktı.


Bunlardan bazıları;
vine.co/Cem.Gelinoglu --> ( çok gülüyorum)

*



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın