Ana içeriğe atla

Yorgun, yağmurlu, üzgün , uzun , ters güne



Ah neler olmadı bugün?

Önce derste hocanın gereksiz sinirine maruz kaldım/kaldık. Sonra kahve hayali kurarken kesilen elektriğin zulmüne.

Okuduğum tweetler de son darbeyi vurdu. -Ameliyat masasında mağdur olan hastalar, metroda kalan insanlar vs-

Daha sonrasında hepinizin bildiği üzere tweetleri bile okumak mümkün olmadı. Aaa unutmadan günün en önemli aksiliklerinden biri kesilen sulardı. ( Ekstra Bilgi: Saatlerce tuvaletleri kullanamadık.)





Elektriklerimizin gelmesiyle televizyonlar açıldı. Haberler..

%100 doğru bilgiye hiç bir zaman sahip olmadık, yine olmayacağız bu bir gerçek. Fakat sonuçlarını biliyoruz. Çok acı , çok. Bu eylemi en az zararla atlatmayı başaramadık. O görüntüler, sesler hafızalardan silinmeyecek. Bu olayların gerçek suçlusu kim?  Şunu açıkça söyleyebilirim ki, Türkiye Cumhuriyet 'inde yaşamaktan memnun değil, hiç değilim. Şimdi de "o zaman git diyenler" olabilir. Gideyim vallahi gideyim ama öyle kolay olmuyor işte. Bu konuda doğuştan şanssızım sanırım.

Şöyle bir video ile karşılaştım bir çoğunuz izlemişsinizdir fakat izlemediyseniz neler olduğunu özetliyor - Buyrun .

Güneş tutulmasından sonra deprem bekliyordum olmadı şükürler olsun. Bu olanlara da güneş tutulması derler diye bekliyorum şimdi.

Gelelim gündeme yerleşemeyen, hep bir olay sonucu gölgede kalan Balyoz Davasına. Tüm sanıkların Beraatine karar verildi. Olması gereken büyük uğraşlar, eziyetler sonunda yerine getirildi. İnsanlarla oynadılar.

Şimdi sahte balyoz delilerini üretenler hakkında dava açılacak. Peki bu delilelere koşulsuz şartsız tamah edenler ne olacak ? Ne olsun arkadaş, burası Türkiye!.  Vay Arkadaş!


Günün ağırlığıyla eve gelir gelmez -yani saat 18.00 ile 21.00 arası- deliksiz uyumuşum. Rahat bir uyku değildi. Ne rüyalar, ne karmaşalar..

Neyse ki gün bitti. Yarın güneşli olacak. Olanlar unutulacak. Güneşli havanın tadını çıkarmaya çalışacağız. Kılıfımız bile hazır. Güneş tutulması.


-İyi geceler beyler, bayanlar..

Yorumlar

  1. Huzurlu günler ve geceler milletimizin olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah tum dileklerim bu yonde :)

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın ah ne güzel. Memleketim, toprağım ama artık utanıyorum bu ülkede yaşamaya. Bugün çok tuhaf ve kötü bir gündü gerçekten de. Iyi geceler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek günlerden artik daha fazla korkuyorum :(

      Sil
  3. Gitmeye kalksak 'o zaman git' diyenler yüzünden almıyorlar ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de :):) alsalar bile alışkanlıklar galip geliyor.

      Sil
  4. Kabus gibi bir gündü. Hepsi kedilerin suçu hepsi. Koyunlar şahit buna ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)

 Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!

" Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "  diyorum ben :)

  Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.

  Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara..


Peki diğer markalar kadar etkililer mi? 

Temiz içe…

NİKE & ADİDAS ' ın Kıyasıya Rekabeti

Sonunda buradayım.
Özgür olmayı, sevdiğim şeylere vakit ayırmayı inanılmaz özledim.
Hem de çevremden blog sayfam ile ilgili güzel sözler duydum da geldim.
Bu durum beni çok mutlu ediyor.

Sizler için bahara uygun bir konu seçtim bugün. Geri dönüşüm muhteşem olsun dedim. (Kulaklarımda filmlerdeki kötü karakter kahkahası yankılandı.) Biraz saçmalayabilirim, çünkü vize haftasından yeni çıktım tadını çıkarıyorum. Ayrıca saçmalamayı severim.

Sizce alışveriş merkezine girdiğimde ilk hangi mağazaya uğruyorumdur? -Sephora mı?- Çok fena yanıldınız.

*Foot Locker !! *
- Acaba Nike Air Force geldi mi?
 -HAYIR!! GELMEöÖEÖDDİİÖOÖOİİ!! diyen satıcılarla muhatap oluyorum.
1 aydır derin üzüntüyle çıkıyorum o mağazadan.
Ayrıca sıcak günler için rahatsız bir ayakkabıymış, hava almıyormuş diyerek kendimi kandırdım. (ki gerçekten öyleymiş **.)

Merak edenler için görseli ;


Uzun modeli de var fakat benim tercih değiller. ( Türkçeme alkış istiyorum, bilerek düzeltmedim.)

İşte bu Nike Air Force ayakkabılar yo…

ÇAĞRI BARAN ' A

Uzun zamandır yayınlayabilmek için bir konu bulamamaktan yakınıyordum.

Aklıma bir şey geliyor boş sayfanın karşısına geçiyordum sonra bir şey oluyordu, vazgeçiyordum.

Araştırma yapmaya başlıyordum, sonra yine vazgeçiyordum.

Kısacası iyice kopmuş gitmiştim. Bu sayfaya geri dönmeyecektim.


...

Gel gelelim 25 yıllık hayatımın en büyük acısını yaşıyorum.

O artık aramızda  değil. Bunu kabullensem bile. Bir şeylerin bitmiş olmasını kabul edemiyorum.
Demek istediğim anılar,hisler.. hiç yaşanmamış gibi bitmiş olamaz...
Bunların yok olmasını kabul edemiyorum.

Uzun zamandır konuşmuyor olmamızı kaldıramıyorum.
Eksildim.
Çok özlüyorum..

Keşkelerim çok fazla.


Arkadaşım desem az kalır, yanlış olur biliyorum.
Şöyle ifade edebilirim.

"Yanındayken şımarık bir kız çocuğu olabiliyordum. Aynı sıraları paylaştık . Hocalardan benim yüzümden az mı eksiler aldı. "Çağrı konuşma" dediklerinde "ben değil Özge konuştu" hiç demedi. Birbirimizle hep uğraştık. Eşek göz derdi bana. Ben sinir…