Ana içeriğe atla

Güzellik


Dudak Bakımı

Güzellik konusunda yazıları hep es geçtim nedense. Dedim - zaten bir sürü blog, bir sürü youtube kanalı mevcut- fakat içimdeki süslü kızı susturamayıp, en sonunda bende minik bir yazı oluşturmaya karar verdim.

   Malum kış ayındayız ve ben kışa bayılırım. Hoş bütün mevsimlere bayılırım. Her neyse konumuz şu; kış aylarında çatlayan dudaklar. Bu durumdan nasıl kurtulabiliriz veya bu durum oluşmadan nasıl engelleyebiliriz?
 
En basit yöntem; diş fırçamızla dudağımızın üstündeki ölü deriyi temizleyebiliriz (peeling).
İkinci bir yöntem ise türk kahvesinin telvesi ile peeling yapabilirsiniz.
Bunu da beğenmediyseniz bal ile toz şekeri karıştırıp peeling yapabilirsiniz
 Daha sonra lip balm uygulamalıyız.
 Lip balm seçerken içerisinde paraben içermemesine (mümkünse her üründe) dikkat edelim. 
 Gün içerisinde su içmeye özen göstermeye çalışın.
 Su her şeydir bunu unutmayın. 
Dudak yalama alışkanlığınız varsa dudak çatlamasını tetikleyebilir. 

*

   Kış aylarında dudak çatlaması şikayetine sık rastlanıyor ancak dudak çatlamasının tek nedeni soğuk hava olmayabilir.  Soğuk havayla hiçbir ilgisi olmayan pek çok farklı sebepten dolayı dudaklar çatlayabilir. Özellikle günlük hayatta sık kullandığınız kozmetik ürünler dudak çatlamasının baş sorumlusu olabilir.

*

Ruj Bağımlısı

Kozmetik ürünler ne kadar kaliteli olursa olsun malesef çokta sağlıklı değil. Daha az zararlı olanları var sadece. Şimdi yazımın eğlenceli ve renkli kısmına geliyorum.  Sizler için bir kaç dudak ürünü paylaşacağım.


Günlük hayatın kurtarıcısı nude rujlar. Nude renkler moda oldu bildiğiniz üzere. Fakat yanlış kullanımı ile solgun görünebilirsiniz. Nude ruju seçerken ya dudak renginizde ya da dudak renginizden 1 ton açık seçmelisiniz. Ben daha çok kahveye kaçan pembeleri seviyorum. 

L'oreal - Jlo
Mac - Faux

*


Kış ayında olduğumuz için illaki soğuk renkleri tercih edeceğiz diye bir kural yok. Özellikle benim için hiç yok. Yukarıda gördüğünüz benim gün içinde  kullandığım iki rujum. Dudak kalemi gerektirmeden kolayca tazeleyebileceğim ki bu ürünleri kullandığım zaman çokta tazelemeye gerek duymuyorum. 

Ysl rouge pur couture - 36
Ysl Baby doll - 1

*


Kış/yaz akşamlarında, hatta bence sade bir makyaj ile günlük hayatta bile kullanabilceğimiz parlak olmayan(mat) kırmızı ruj. Extra mat olan bu ruju sürmek gayet zor. Özellikle tazelemek daha zor. Çünkü ilk sürdükten sonra dudağınızın tüm nemini emecek ve tazelemek istediğinizde dudağınız üstüne sürülmeyecek kadar kuru yapacak, topaklanacak malesef. Bundan dolayı yanınızda lip balm bulundurmanızı öneririm.

Mac-Ruby Woo



Bu sene en çok bordolar , koyu kahveler moda olduğunu unutmayalım, bunun içinde benim tercihlerim;

Mac - Paramount / Golden Rose - 50
Mac - Diva / Rimmel London - 30 


 
 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın