Fark ettiğiniz üzere her hafta bu konuya yer veriyorum. Bu hafta dört tane film izledim. Bu sefer film seçerken farklı türlerde olmasına dikkat ettim. Bu aralar korku filmi izlememeye dikkat ediyordum hatta en sevdiğim dizilerden biri olan "american horror story" i bile rafa kaldırmıştım fakat tesadüfen bir film kucağıma düşüverdi. İzlerken pek kormasam da sonrasında tıkırdamalar, rüzgar sesi, ayak sesleri olduğundan daha korkunç gelmeye başladı. Bu minik itiraftan sonra tatilinizi renklendirmek üzere izlediğim filmleri paylaşmaya başlayayım.
Big Hero 6
16 Ocak 2015
102 Dak.
Bir çok filme taş çıkarıcak kadar yaşı olmayan bir animasyon filmi. İzlerken çok eğlendim, duygulandım. Konusundan da bahsetmek gerekirse; Süper Kahraman 6, kendini tehlikeli bir komplonun içinde bulunca en yakın arkadaşı olan Baymax isimli bir robotun yardımını istemek zorunda kalan robot dahisi Hiro Hamada’yı ve bir grup yüksek teknolojili kahramanının bu gizemi nasıl çözdüğünü anlatan aksiyonla karışık bir komedi macera filmi.
John Wick
28 Kasım 2014
96 Dak.
Keanu Reeves denildiği zaman mükemmel ötesi bir film izleyeceğinizi düşünebilirsiniz, bu film o kadar mükemmel olmayıp yine de diğer aksiyon filmlerine nazaran bir tık önde gidiyor denilebilir. Tabii oyunculuk çok çok başarılı. Sadece senaryo zayıf.
Film özeti; John Wick, hayallerindeki kadınla tanıştıktan ve evlendikten sonra kirli işleri bırakmış eski bir kiralık katildir. 5 yıllık evliliğin sonunda karısı ölür, o öldükten sonra kocasının yalnız kalmaması için bir köpek bırakmıştır. Ancak karısından son hatıra olan köpeği de, arabasında saldırıya uğradığı sırada ölür. Arabasına çaldıran çetenin liderinin, eski patronunun oğlu olduğunu öğrendikten sonra intikam için çeteye bir savaş açar: Wick aradan geçen yıllarda pek paslanmamıştır.
The Quiet Ones
98 Dak.
Film gerçek hayat hikayesinden uyarlanarak yapıldığını idda ederek başlıyor, ağır ağır işliyor. Konusu iyi düşünülmüş, heyecanlı, korku filmleri kategorisinde de oldukça başarılı bir film. Film özeti; Bir üniversitenin fizik profesörünün kötü ruh konusunda takımını yardımcı olması için bir oda da tutulan Jane Harper'ın incelenmesi için araştırmalarına izin verir. Ve ondan sonra gizemli olaylar zinciri başlar.
The Theory Of Everything
27 Şubat 2015
123 Dak.
Evet dayanamadım, izledim (o.o) Eddie Redmayne gösterdiği üstün performansla Altın Küre'ye En İyi Erkek Oyuncu dalında aday oldu ve kazandı. Biyografiler genelde sıkıcı olur fakat bu filmde işleniş ve tabi karakterin hayatının ilgi çekiciliği insana nefes almadan bir seyir sunmuş.
*
Bu hafta izlediğim filmler böyleydi. Gelelim şimdi unutamadığım izledikçe izleyebileceğim bir - iki filmden bahsetmeye.
The Other Boleyn Girl
23 Mayıs 2008
115 Dak.
İnanılmaz sürükleyici, çok güzel bir tarihi dram filmi. Epey eski bir film olmasına rağmen izlemeyenleriniz vardır diye düşündüğüm için paylaşmak istedim.
La Môme
Vizyon Tarihi 3 Ağustos 2007 (2s 20dk)
Yönetmen: Olivier Dahan
Oyuncular: Marion Cotillard, Jean-Pierre Martins, Gérard Depardieu devamı...
Tür Biyografik , Dram , Müzik
Ülke İngiltere , Çek Cumhuriyeti , Fransa
Gerçekten etkileyici bir biyografi filmi. Bu film sayesinde efsanevi bir sanatçıyı da çok yakından tanıma imkanımız oluyor. Bu tarz filmleri izlemeden ölmemek gerekir işte.
Vizyon Tarihi | 3 Ağustos 2007 (2s 20dk) |
---|---|
Yönetmen: | Olivier Dahan |
Oyuncular: | Marion Cotillard, Jean-Pierre Martins, Gérard Depardieu devamı... |
Tür | Biyografik , Dram , Müzik |
Ülke | İngiltere , Çek Cumhuriyeti , Fransa |
Kaynaklar: Sinemalar.com
Kaldırım Serçesi gerçekten muazzam bir film. Aynı şekilde zorluklarla dolu bir yaşam sürmüş olan bir başka kadın sanatçıyı; Frida Kahlo'yu anlatan bir de Frida var, onu tavsiye edebilirim. Ayrıca listedeki tüm filmler mükemmel tercihler.
YanıtlaSilFazla geç olmadan bir iade-i ziyaret yapmak istedim. :)
Teşekkür ederim :) Ah evet !! izlemiştim yine muhteşem bir oyunculuk var o filmde de. Hatırlattığınız iyi oldu ekleyeceğim tavsiyelerime :)
YanıtlaSil