Ana içeriğe atla

2014'ün En İyileri

   Film arşivi serisine böyle bir yenilik eklemeye karar verdim. En beğendiğim filmleri tek tek söylemek yerine yıl yıl kategoriye ayırmak daha tertipli olacak gibi geldi. 2014 ile başlayalım. Geri geri gideriz ne dersiniz ??


Gece Vurgunu - Nightcrawler

















28 Kasım 2014
2014 - ABD
Dram ,   Gerilim ,   Suç
117 Dak.
 ,   ,   ,  ,  
Dan Gilroy


Bu nasıl filmdi diyerek başlamak istiyorum. Çok etkileyici tüylerim diken diken oldu izlerken. Konusu da oldukça değişik. "Gereksiz uzatılmış" diye yorumlar okudum bana kalırsa yerli yerinde olmuş.




Muhteşem Güzellik - La Grande Bellezza
















07 Şubat 2014
2013 - İtalya ,   Fransa
Dram ,   Komedi
142 Dak.
Paolo Sorrentino

Oldukça iyi repliklere sahip olan bir film. Hani hayattaki görüşlerinizi sorgulatan tarzda, farklı bir bakış tarzı. Mutlaka izlenilmesi gereken bir sanat filmi.



İnsanları Seyreden Güvercin - En duva satt på en gren och funderade på tillvaron

















26 Aralık 2014
2014 - İsveç
Dram ,   Komedi
101 Dak.
Roy Andersson

Sam ve Jonathan, hayattan bıkmış iki gezgin satıcıdır. Ne işleri tıkırındadır, ne de yaptıkları işten memnun oldukları söylenebilir. En sonunda bu gidişi değiştirebilmek için taktik değiştirmeye, insanlara daha cafcaflı laflar etmeye, icabında yalan söylemeye karar verirler. 
Roy Andersson'un yönettiği film, 71. Venedik Uluslararası Film Festivali'nde Altın Aslan ödülünü kazandı.




Para Avcısı - The Wolf Of Wall Street
















07 Şubat 2014
2013 - ABD ,   İngiltere
Macera ,   Suç
180 Dak.
Terence Winter

Tamam yukarıdaki filmler birçoğunuzun iştahını açmadı(bu durum beni üzüyor) . Buyrun! Herkese hitap eden hareketli, eğlenceli bir film. Tüm anını hayranlıkla izleyebilirsiniz. İyi seyirler




Sen Şarkılarını Söyle - Inside Llewyn Davis

















17 Ocak 2014
2013 - ABD
Dram ,   Müzikal
105 Dak.
,   
Joel Coen ,  Ethan Coen

Coen Kardeşler'in yine bir dönem dramasına imza attıkları Inside Llewyn Davis, 1960'lı yılların New York'unda geçiyor. 1960'lı yılların başında Greenwich Village, folk müziğin devrimine sahne olur. Film ünlü folk sanatçısı Dave Van Ronk'un hayatından ilhamla yola çıkarak, dönemin müzik piyasasında yaşananları ünlü sanatçılar Bob Dylan, Joan Baez ve Joni Mitchell eşliğinde beyazperdeye taşımakta. 2013 Cannes Film Festivali'nde Altın Palmiye için yarışan filmin başrollerinde Justin Timberlake, John Goodman ve son dönemin dikkat çeken yeteneklerinden Carey Mulligan yer alıyor.



Ve Perde - Sils Maria
















19 Aralık 2014
2014 - Fransa ,   İsviçre ,   Almanya
Dram
124 Dak.
Olivier Assayas

18 yaşındaki tecrübesiz bir oyuncu olan Maria Enders, MalojaSnake adlı oyundaki Sigird karakteriyle büyük bir şöhret kazanmıştır. Oyun gereği Sigird, Helena adlı orta yaşlı bir oyuncunun bunalıma girerek intiharına sebep olmaktadır. 20 yıl sonra Maria (Juliette Binoche) şöhretinin doruğunda bir aktristir, ancak Jo-Ann Ellis (Chloe Grace Moretz) adlı genç bir aktris onun tahtını tehdit etmektedir. Sanki ona şöhret kapılarını açan oyundaki roller değişmiş, kendisi Helena olmuştur. Bu zor zamanlarında yanındaki tek kişi, asistanı Valentine'dir (Kristen Stewart).

Photobucket


(Bu haftalık bu kadar, filmler hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum ve diğer postlardan haberdar olmak için üye olmayı unutmayın. Sevgiyle kalın. )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın