Ana içeriğe atla

Film Arşivi

 
-Film izledik mi bu hafta? Yoksa çok çalışıp vakit ayıramadık mı?Ya da tatildeydiniz ve bol bol gezdiniz öyle değil mi? Ben ise son film arşivi yazımdan bu yana üç tanecik film izledim. Onlardan da sizlere bahsedeceğim kısacık kısacık.



Jupiter Yükseliyor / Jupiter Ascending


06 Şubat 2015
2015 - ABD
Bilim Kurgu ,   Aksiyon
127 Dak.
,   
 ,   ,   ,   ,  


Eddie Redmayne son zamanların en iyi oyuncularından bilirsiniz. Fakat bu filmde neden rol aldı diye düşünmeden geçemedim. Tabii rolünün hakkını vermiş. Hatta en iyi sahneler onun olduğu sahnelerdi. Onun dışında vasat sayılabilecek bir filmdi. Ben hiçbir filmden kolay kolay sıkılmadığım için bu filmden de sıkılmadım. Senaryosu iyi olmasına rağmen sönük bir film olmuş. Onun dışında devam filmi gelicek gibi gözüküyor. Tabii istedikleri İlgiyi görürlerse.

Ratatuy / Ratatouille


24 Ağustos 2007
2007 - ABD
Animasyon ,   Aile ,   Komedi
111 Dak.
,   
 -
Engin Alkan ,  Toprak Sergen ,  Ian Holm ,  James Remar,  Will Arnett
Brad Bird ,  Jim Capobianco ,  Kathy Greenberg ,  Jan Pinkava ,  Emily Cook

İzlemekte geç kaldığım, eğlenceli bir animasyon filmi. Çokta komik . Daha ne diyebilirim ki. İzleyin

Zaman Sapması / Time Lapse



2014 - ABD
Bilim Kurgu
104 Dak.
 ,  

Düşük bütçeli filmlere de şans vermek gerekiyor. Açıkcası ben bilimkurgu aşığı olduğumdan dolayı öyle çekinerek izlemiyorum, izlemek için can atıyorum. Bu film harika bir konu bulmuş olmasına rağmen bütçe yetersizliğinden olsa gerek film istenilen etkiyi vermiyor. Enteresan ve sürükleyici. Sonunda da şaşırtıyor. İzlemeye değer.

*
-İzlediklerimin dışında ise sizlerle benim en çok merak edip izlediğim belgesel filmlerden bahsedeceğim.
Açıkcası en sevdiğim belgeseller kesinlikle tüm galaksilerin bilinmeyenlerini konu almış olanlar. Geri kalan belgeselleri tv de denk geldiğim zaman izliyorum. Bu bahsettiklerimi arşivimde saklıyorum.

Cosmos: Bir Uzay Serüveni (2014) | IMDb 9.5


Cosmos: Bir Uzay Serüveni; evrenin görkemini ortaya çıkartmak ve Kozmik Takvim ve Hayal Gücü Gemisi de dahil olmak üzere orijinal serilerin bilinen yönlerini tekrar keşfetmek için bilimsel hikaye anlatımının yeni yollarını buluyor. Neil deGrasse Tyson'ın anlatımıyla daha da izlenesi oluyor.

The Universe (2007) | IMDb: 9.0


Bilimsel veriler ışığında, Büyük Patlama'dan galaksilere, yıldızlardan gezegenlere ve uydulara kadar, her bölümde farklı astronomik konuları işleyen son derece eğitici bir belgesel çalışma. Açıklayıcı yalın anlatımı, zengin görselliği ve bilgi tekrarına kaçmayan içeriğiyle arşivinize girmeyi hak ediyor.

Solucan Deliğinden (2010) | IMDb: 8.9


Sunuculuğunu Morgan Freemanın yaptığı, Discovery Science'ta yayınlanan bir bilim belgeseli "Through the Wormhole". Her bir bölüm Morgan Freemanın bir anısıyla başlayıp daha sonra bilimsel açıklamalara giden bir dizi uzman tarafından farklı şekillerde yorumlanıyor. Belgesel sadece bilim meraklıları için değil genel bir izleyici kitlesine hitap etmek için hazırlanmış. 
8 bölümlük ilk sezonda, Tanrının varlığı, zaman yolculuğu, dünyada varoluşumuz hakkındaki tezler işlenmiş.

 Evrenin Harikaları (2011) | IMDb: 8.8


Wonders of the Universe (Evrenin Harikaları) fizikçi Brian Cox'ın sunduğu BBC, Discovery Channel ve Discovery Science tarafından hayata geçirilen bir televizyon yapımıdır. İlk defa 6 Mart 2011 tarihinde BBC Two'da gösterilmiştir. Yapım dört bölümden oluşmakta ve her bir bölüm evrenin harika olarak görülen bir yönü üzerinde durmaktadır.

Not: Belgesellerin açıklamaları onedio.com dan alıntıdır.

Yorumlar

  1. Çocuk olduğundan beri sinema izlemek hayal oldu. Uydudaki film kanallarından seyretmeye çalışıyorum. Film izlemeyi çok seviyorum. Iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim. Blog keşif etkinliğini bloğunda yayınlarsan sevinirim. Böylece daha çok blog tanıma fırsatı buluruz. Teşekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çocuk olduğundan beri sinema izlemek hayal oldu. Uydudaki film kanallarından seyretmeye çalışıyorum. Film izlemeyi çok seviyorum. Iadeyi ziyarete geldim. Takipteyim. Blog keşif etkinliğini bloğunda yayınlarsan sevinirim. Böylece daha çok blog tanıma fırsatı buluruz. Teşekkürler. sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın