Ana içeriğe atla

Blog Sayfanızı Kişiselleştirin



     Kaç gündür blog temasıyla uğraşıyorum. Blog sayfamı 3 aydır kullanıyorum ve hala bir temaya tam olarak karar vermiş değilim. Aklımda bir şeyler var fakat hazır temalar dört dörtlük o aklımdaki kalıba uymuyor. Tekrardan kodlarını düzenlemek gerekiyor. Tabii ben de o konuda çok bilgili değilim. Bir harfi bile eksik girince tema bozuluyor. Şimdilik blogumda gördüğünüz temayı kullanmaya karar verdim. Beğendiğim birkaç temayı da kaydettim. İleriki zamanlarda düzenleyeceğim. Bu konu ile ilgilenirken şahane bir internet sayfasına denk geldim . Ancak internet sayfasını sizinle paylaşmadan önce tema değiştirme işlemini nasıl yapıyoruz sizlere anlatmak istiyorum.

Blogger Teması Nasıl Değiştirilir ?

Öncelikle blogger'ın kendine özel temalar hazır temaları vardır. Hepimiz onları kolaylıkla seçip, keyfimize  göre ayarlayabiliyoruz.



-Peki varsayılan temaları nasıl değiştireceğiz?


Blogumuzu yönettiğimiz sayfayı açıyoruz. (Yukarıda yardımcı görseli görüyorsunuz) Gördüğünüz gibi sol tarafta sırasıyla Önizleme,Kayıtlar, Sayfalar... sekmeleri var. Aşağı sırada gördüğünüz ŞABLON sekmesini tıklıyoruz. Açılan pencerede özelleştir butonunu tıkladığınız zaman önünüze gerekli işlemleri yapabilmeniz için şablonlar, arka plan, genişlik ayarları gibi sekmeler çıkacaktır. Bu sekmeler ile blog sayfanızı değiştirebilirsiniz.






-Peki biz bunların dışında temalar kullanmak istiyorsak ne yapacağız?


Bu sefer Şablonlar sekmesine tıkladığımız zaman Sağ Üst köşede Yedekle/Geri Yükle butonunu göreceğiz. Butona bastığımız zaman dosya yüklememizi isteyecektir. İşte tam bu noktada indirdiğimiz tema dosyalarını basitçe yükleyebiliriz.



-Peki bu temaları nasıl değiştireceğiz?

Bu özel temaları Şablon >  Özelleştir kısmından malesef değiştiremiyoruz. O yüzden  kodlardan anlıyorsanız değişikliği yukarıdaki görselde gördüğünüz HTML'yi Düzenle kısmından yapabilirsiniz. Bu işlemi yapabilecek bilgiye sahip değilseniz, internetten bilgilenmek amacıyla yazılar okuyabilir, Youtube'dan videolar izleyebilirsiniz. 



Gelelim denk geldiğim ücretsiz temaların olduğu internet sitesine. Onun linki için -TIK .

Sizler için seçtiğim temalar











Tekrar hatırlatayım yukarıda gördüğünüz temalardan daha fazlasına şu siteden ulaşabilirsiniz -TIK.


Photobucket

(Yararlı bir yazı olduğunu düşünüyorum umarım işinize yarar. Hepinizi gözlerinizden öpüyorum. İzleyici olmayı ve sorularınızı yorum olarak bırakmayı unutmayın)


Yorumlar

  1. Valla haftalardır zırt pırt değiştiryorum ben de benimkini:) Koddan html den anlar oldum :)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle :) insanın içine bir türlü sinmiyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Temiz İçerikli Ürünlere Mer'aba (!)

   Merhaba sevgili Heranyegane okuyucuları :)  Bugün sizlere faydalı olacağını düşündüğüm bir konu ile karşınızdayım. Tüm hemcinslerimin derdi ileriki yaşlarda daha iyi görünmek değil mi? İleride bile değil her an hatta şimdi , şu an iyi görünmek!! !!!   " Bu yüzünden de en iyi yatırım cildinize yaptığınız yatırım "   diyorum ben :)     Özellikle 40'lı yaşlarda cildimizin çok daha iyi görünmesi için şimdiden hem beslenmemize hem kullandığımız ürünlere dikkat etmemiz gerekiyor. Spora vs. hiç girmiyorum bile. Kızlar işimiz çok zor onu biliyoruz di mi? İyi veya sağlıklı olmak hiç kolay değil. Ben şahsen sadece 1 gün boyunca %100 sağlıklı beslenebiliyorum.  Da-ya-na-mı-yo-rum! Neyse bunları geçelim.   Artık dönem içeriği temiz ürünler kullanma dönemi. Sheido, Clarins, Bobbibrown, Lacome vs. gibi kozmetik firmalarının cilt bakımı ürünlerinden uzak durma vakti. Gelelim temiz içerikli ürün dediğimiz zaman aklımıza gelen ilk sorulara.. Peki diğer markalar kadar etk

İlk çekilişi baş-la-tı-yo-rum..

Şunun sevimliliğini görüyor musunuz? Bu tatlı mı tatlı panda ile birlikte mutlulukla  ilk çekilişimi başlatıyoruzzzz.. . Kaç tane çekilişe katıldım vallahi sayamadım. Hiç birini kazanamadım. Ama çekilişin açıklanacağı anı beklemek ve açıklanan isme bakmak epey heyecanlı oluyor. Kazanamamış olsam bile ben bu heyecanı seviyorum. Sizler için yeni bir heyecan başlatıyorum aslında bu süreçte ben daha çok heyecanlı olucam, biliyorum. Mazur görün. Tekrar belirteyim, anket sonucuna göre seçtim hediyeleri. Katılım için de ayrıca teşekkür ederim herkese. Heranyegane'nin ilk çekilişi!! Bence katılın millet. Heranyegane ismini nasıl bulduğumu da anlatıcam sizlere. Arada böyle sohbet yazıları yazıyorum ya onların arasına sıkıştıracağım. HEDİYELER Görsellerini de bu şekilde eklemiş oldum. Umarım kazanan kişi severek okur ve kitabını okurken mum odasına hoş bir hava katar.  * Ayrıca çekilişime minik bir kozmetik kutusu ekleyeceğim. Herkesin gönlü olsun d

ZAYIFLAMANIN EN KOLAY YOLLARI

Biz kızlar hayatımızın belki de %80'inde diyetteyiz öyle değil mi? Aslında diyet yapmadan sadece ufak detaylara dikkat ederek zayıflamak ve zayıf kalmak mümkün  Önce sağlığımız için sonra fazla kilolardan kurtulmak için - fast food'u - minimum a indirmek önemli! o çok sevdiğimiz cipsler, asitli ve çok şekerli içecekler... önce minimuma iniyor. sonra vedalaşıyoruz. 2. kural ise ben su içemiyorum demek yok! bol bol su içeceğiz. Vücudumuzu içeriden de temizlememiz gerekiyor. Su içmek metabolizmamızı da hızlandıracak günde 2-3 litre tüketmemiz gerekiyor. *Suyunuzun içine limon, tarçın, elma katarak içimini kolay hale de getirebilirsiniz. Ayrıca yeşil çay da içerek metabolizma hızınızı arttırabilirsiniz. Gelelim yaptığımız diğer basit bir hataya; hızlı yemek yemek ve çiğnemeden lokmaları yutmak. -Fark etmeden çok hızlı yemek yiyoruz. Onun yerine tatlı tatlı çiğneyerek, yemeğin tadını alarak yemek yersek midemiz mutlu olur ve yediklerimizin sindirimi daha kolay olacağın